القائمة الرئيسية

الصفحات

روايات مقترحة

 الفصل الحادي عشر




مسك وزعيم المافيا


مراد : مسك انتي مفهمتنيش صح 


مسك : بالعكس يااستاذ مراد أنا فهماك كويس جدا ونا اللي بقولك مش عاوزاك في حياتي امشي اطلع برررره 


مراد : خلاص خلاص براحتك أنا مااشي 


مازن: في حاجه يا استاذه مسك 


مسك : لا يامازن يلا هاتلي الاسكربت علشان اراجعه مع استاذ هادي واستاذه شمس 


مازن : حالا يااستاذه مسك 


شمس لهادي : انت ياحازم مبقتش تحبني زي الاول مبقتش فرقالك خلاااص من بعد مابقيت بتتهرب مني وكمان بتهزر وتضحك مع كل واحده شويه


هادي بشخصيه حازم : احترمي نفسك لو سمحتي نا مش هقبل اي تلميحات  سخيفه اكتر من كده عن اذنك احنا خلاص موضوعنا خلص من زمان وقولتلك دا اكتر من مره عن اذنك 


شمس: براحتك ياحازم بس والله لتندم على كل اللي بتعمله دا 


المخرج كااااات هايل  ياماااازن


مازن : اي ياريس خير 


المخرج : حضرلي استاذه شمس للمشهد اللي بعده 


هادي : شكرا بجد على كل حاجه عملتيها معايا يامسك 


مسك :  العفو على اي بس دا شغلي


مايان : انتي فيين يامسك


مسك : انتي فين يابنتي التصوير قرب يخلص 


مايان : أنا جايه اهو خلاص مسافه السكه 


مسك : طيب هستناكي يلا متتاخريش 


مايان : الله الله اي الجمال دا اللوكيشن حلو اوي 


مسك : امال هتعملي اي لما تشوفي هادي نصار


مايان : احلفي هو فين جاي ولااي 


مسك : اه جاي وراكي اهو 


هادي : مسا الخير يا مسك


مسك : مسا النور يااستاذ هادي 


هادي : ياريت تقوليلي بره التصوير يا هادي بس 


مسك : تمام مااشي 


مايان : ازي حضرتك يااستاذ هادي علفكره أنا بحب حضرتك جدا ممكن نتصور لاني جايه مخصوص علشان اتصور معاك كمان أنا ميكب ارتسيت فلو كده ممكن اعمل لحضرتك ميكب وفتوشوت وكده يعني 


هادي : طبعا اتفضلي اي وقت نعمل كده ويلا نتصور سيلفي 


مسك كل دا مبسوطه جدا أنها بتنجح في شغلها وأنها بتشوف حبيبها هادي كل يوم


تتوقعوا ايه هيحصل البارت الجاي ؟!

 الفصل التاني عشر 




مسك وزعيم المافيا 




مسك : صباح الخير يابابا


والد مسك : صباح النور ياحبيبتي 


مايان : صباح الفل على احلى مسك في الدنيا 


مسك : يلا يامايان مش عاوزه اتاخر عن التصوير


مايان : يلا يلا نا جاهزه اهو اي القمر دا يامسك والله اللي سابوكي معندهم نظر ابدا 


والد مسك : انتي عاوزه تضايقيها ولااي يلا يلا اختك متأخره عن شغلها


مايان : لايابابا مسك دي تؤام روحي مستحيل اضايقها أو ازعلها ابدا 


مسك : حبيبتي يلا ياقمر ننزل اتاخرنا بدلعنا في بعض يلا


مايان بابتسامه : عيوني ياقلب وعقل اختك


مسك :  صباح الخير يااستاذ مروان 


مروان : اهلا وسهلا بيكي يااستاذه 


ياماااازن النهااار بيروح مني وعاوزه اشتغل 



هادي : صباح الخير يااستاذ معلش اتاخرت عليك الطريق كان وحش اوي 


مروان : ولايهمك حمد لله على السلامه يلا نبدا تصوير 


مسك : أنا جاهزه يااستاذ نبدا اكيد



 هادي : مش هينفع نكمل مع بعض أنا بصراحه بحب واحده تانيه وناوي اتجوزها 



شمس : هيا مين وتعرفها منين وازااي واتفابلتوا امتا 


هادي : اي كل دا هو تحقيق ولااي حرام عليكي اخرجي من حياتي وكفايه قرف لحد كده مش عاوزك في حياتي


شمس : مااشي ياحازم انت الخسران وهتندم صدقني 


عند نور ورامي 


نور : عندك ميعاد بكره مع بابا أن شاءالله الساعه ٨


رامي : هاجي أن شاءالله في الميعاد


عدا يوم على ابطالنا نور ورامى 

والد نور : اهلا بيك ياابني 


رامي : اهلا بيك ياعمي الحقيقه انا يسعدني ويشرفني اني اطلب ايد بنتك نور 


والد نور : أنا موافق على البركه وعلفكره نور بنتي اغلى حاجه عندي في الدنيا متزعلهاش لأن لو زعلتها هتزعلني أنا 



رامي : لا دي في عيوني ياعمي والله 



تتوقعوا اي البارت الجاي؟!

بحب كتابة الروايات

تعليقات