البارت 1
من روايه القناص
كان قاعد بيترقب الهدف بتاعو ومصوب عليه لحد ماظهر وسط رجالتو
وفي خلال ثواني معدوده كان الراجل دا وقع سايح في د*مه رجالتو قعدوا يدوروا على ال عمل كدا في الزعيم بتاعهم بس للاسف كان اختفاء عن الاعيون
القناص... كان بيكلم حد في الفون... مهمتي خلصت دورك عشان تظهر ليهم
المجهول... بدات الحرب وهما ال ابتدوا الاول يستاحملو بقا هههههه
القناص... انا جاهز في اي وقت للقت*ل
المجهول... هحتاجك كتير وانا عارف انك متعطش للد*م عل ال عملو فيك زمان
القناص بشر... محدش هيشفي غليلي منهم غير لما اشوفهم كلهم مي*تين قدام عيني
واخليه بحر من الد*م
المجهول... وانا معاك هننت*قم سوي
القناص... أنا ابتديت انت*قامي من زمان اوي مش محتاج مساعدتك معايا انا لوحدي بيهم
المجهول بضيق... طول عمرك هتفضل لوحدك كدا دا احنا صحاب
القناص... انا مليش صحاب صحابي هيا اسلح*تي بس
وهدفي وانتقا*مي هما دول بس اصحابي
وقفل
❤❤❤❤❤
في مكان الحادثه
كانت جات عربيه الاسعاف واخدتت الج*ثه وراحو يدفونها
في مكان الزعيم بتاع العصابه
الزعيم بغضب... ازاي ازاي ينق*تل في وسطيكم يابها*يم
واحد من الرجاله واسمه حسن... يزعيم احنا مشوفناش مين ال ضرب كان خارج في وسطينا وفجاء لقنه م*يت
الزعيم... دا مش اول سفير ينقت*ل ليا اقلبو الدنيا عل القناص دا
حسن... ياباشا دا مابيسبش ورا اي دليل بيختفي كا لمح البصر
الزعيم... اتصرفوا عاوز رقبة القناص دا تكون تحت رجلي
حسن... امرك يا باشا
ومشي
الزعيم بجنون... مين دا وكان بيكسر في كل حاجه
❤❤❤❤❤
كانت بنت قاعده عن النافوره ومسكه ورق وقلم وبترسم
جه عليها شاب ماسك حاجه ورا ظهروا
البنت بضيق... اوف هو اتاخر ليه دا
الشاب من وراها طلع ليها بوكه ورد
... سوري عل التاخير
البنت ببتسمه... دايما بتعرف تكسب غضبي
لصافك وتخليه يقولك شوبيك لوبيك
الشاب بغرور... وهو بيمسك لياقه القميص بتاعتو... عشان انا الملك بتاع دا وشاور عل قلبها
البنت... انت فعلا الملك بتاع قلبي يا تشيس
تشيس... عارف
داليا... هضربك عل فكره
تشيس... بضحك... خلاص خلاص بلاش عن*ف انا مااحبوش
داليا... احبوش ايه
تشيس... الع*نف احبوش
داليا... هتيجي امتي تكلم بابي
تشيس... حالا
داليا... انا مش عاوزه هزار
تشيس... ياقلبي مش بهزر جاي معاكي دلوقتى ومسك ايديها وراحو عند العربيه وفتح ليها الباب
تشيس... تفضلي يارب اميرتي
داليا بضحك... امرك سمو الامير
وركبت وتشيس... قفل الباب ولف وركب
تشيس... الي اين يااميراتي ببتسمه
داليا... بضحك... لبيت بابي يا اميري
تشيس... بضحك... امرك سمو الاميره
واخدها وراح عند بيت باباها
❤❤❤❤❤
وصلو البيت نزل التشيس وفتح ليها الباب وهيا نزلت بس انصدموا من ال شافوه
داليا بصريخ وووويتبع
❤❤❤❤❤
روايه القناص
❤❤❤❤
للكاتبه زهره اللوتس الجزار
❤❤❤❤
البارت 2
من القناص
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
داليا بصريخ... بابي
ابوها كانت الشرطه اخدها
داليا جريت عليه هيا وتشيس
داليا بدموع... واخدين بابي عل فين
الشرطي... ابوكي متهم بق*تل السفير لانه هو ال كان مستقبله في فندقه
تشيس... بس السفير ميت وسط رجالتو عمو ملوش ذنب في ال حصل ده
الشرطي... طلع قرار بلقبض عليه وامر العساكر انهم ياخدوا
داليا... بابي بابي متخفش هنيجي وراك
الشرطه اخدتت ابوها ومشيو
وداليا وتشيس كانو وراهم بلعربيه داليا كانت منهاره وتشيس قلبو بيتقطع عليها
❤❤❤❤❤
في مكان مجهول
القناص كان قاعد بيضحك... ههههههه تستاهلو ال بيحصل فيكم دا
المجهول... بس بلغت عنه ليه وهو ملوش ذنب
القناص... وهو بيحط الطلقات في الخزنه بتاعت المسدس... عشان المجرم الحقيقي ياخد راحتو ويغلط وساعتها وهو بيرفع المسدس وبيخليه يعمل صوت... هتكون في عداد الموتي
ههههههه
المجهول... طيب مانت محدش يعرفك ال بلقناص
القناص... فعلا ودي احسن حاجه عشان اعرف انتقل براحتي من غير اي ضغطات فهمت
المجهول... بضحك... بتعجبني دماغك ياصحبي بس هتفضل لبس القناع دا كتير
القناص... لحد مانفذ هدفي
المجهول... طيب هتعمل ايه مع تشيس دا باين عليه مش سهل
القناص... اي عاق هيقف في طريقي المو*ت هيبقي نهايتو هههههه
❤❤❤❤❤
عند الزعيم بتاع العصابه
حسن... امجد باشا انقبض عليه
الزعيم... اكيد في حد بيساعد القناص دا بس هو مين وليا القناص دا بيهجمنا
كدا معقوله
حسن... معقوله ايه يا باشا
الزعيم... هو لان مفيش حد زيو في القناصه
حسن برعب.... بس دا ما*ت
الزعيم... يمكن مام*تش اقلبلي الدنيا عنه لو هو فعلا كلنا هنمو*ت لانه مش هيرحم حد
حسن برعب اكبر... اكيد ما*ت دا البيت بتاعو ول*ع قدام عنينا مستحيل يفضل عايش
هو او عيلتو
الزعيم... مادا ال هيجنني بس مين هو القناص دا
حسن... لو هو فعلا هيجي عشان الامانه ال عندنا عشان ياخدها
الزعيم... ببعد الراحه... فعلا الامانه دي نقطه ضعفه ومصدر قوتنا احنا
بس خالي عيونكم مفتحها لانه اكيد مش هيبقي صعب عليه انه ياخدها منا لو كان ال في بالي
حسن... امرك ياباشا
الزعيم... في سفير لازم يتامن كويس اوي اوي لانه لو جرا ليه حاجه بلدوا مش هترحمنا
حسن... امرك ياباشا
❤❤❤❤❤
عند داليا
وصلو ونزلو ودخلو ورا باباها
الشرطي... امر العسكري انه يحطو امجد في الحبس
تشيس... فين عمو
الشرطي ببرود... في الحبس
تشيس... بعصبيه... انتو مش عارفين هو بيقي مين عشان تحبسو
الشرطي ببرود... صوتك وال هحبسك معاه
داليا بخوف... اهدي يا تشيس
لوسمحت بابي مش ليه ذنب بم*وت السفير دا وبعدين هو ما*ت وسط رجالتو بابي هيمو*توا ازاي
الشرطي... ولله هاتو دليل وانا هطلعو بس ادام مفيش دليل يثبت برائتو يبقي اتفضلو ورايا شغل
داليا واتشيس بصو لبعض وخرجو
بره...
داليا كانت بتعيط
وتشيس اخدها في حضنه
... اهدي متخفيش هطلعو مهما كان العمل هتطلعو
داليا بدموع... لو بابي جرا ليه حاجه انا مش هقدر اعيش كفايه مامي راحت مني
تشيس... اي الهبل دا وبعدين انا فين من دا كلو ها لو انتي جرا ليكي حاجه انا مش هقدر اعيش من غيرك
داليا... ماتسبنيش ياتسيش انا محتاجه ليك
تشيس بحنيه... مش هسيبك يروحي وهطلعو انهارده هيبات في بيتو
داليا بصتلو... بجد
تشيس... بجد يا قلب تشيس
داليا... انا بحبك ❤اوي
تشيس... وأنا بمو*ت فيكي
يلا نمشي من هنا وانا هروح اطلع كفاله ليه واطلعو
داليا... اوكي
تشيس... اخدها ووصلها عل البيت
ومشي هو
داليا... داخلت البيت وطلعت اوضتها وقعدتت تعيط ومسكت صوره مامتها وحضنته
عند تشيس اخد محامي وراحو طلعو ورق كفاله ودفعها وراح للشرطي وطلع امجد وروحو عل البيت
داليا.. نزلت جري... بابي وحضنته
امجد... حضنتها وتشيس واقف بيبتسم عليهم وعل حبهم
تشيس بغيره... شد داليا من حضن 🫂امجد... عمو دي بتاعتي انا
امجد بغيظ... انا ابوها ياض
تشيس... برضو ممنوع اي حد يحضنها غيري
امجد... ولله مج*نون
تشيس... عمو بنتك خلتني مج*نون بيها واي حد هيقرب منها مش هرحمو
داليا وهيا في حضن تشيس... وانا مش هخلي حد يقرب مني غيرك
امجد... طيب احترموني حتي هههههه
قعدوا يتعشو وسط جوه فرحه وضحك
❤❤❤❤❤
عند القناص كان متعصب اوي من تشيس
المجهول... تشيس بوظ كل حاجه
القناص بشر... هو ال حفر قب*ره بايدوا
المجهول... قصدك ايه
القناص... انك هتقرا عليه القاتحه بكرا
❤❤❤❤❤
الصبح كان تشيس رايح شركتو وصل وكان نازل من العربيه شاف داليا جايه عليه
والقناص كان منتظره... اخر نفسي ليك ضربه
داليا بصريخ... تشيس
وووويتبع
عاوزه اعرف رايكم فيها ايه وبصراحه
❤❤❤❤
القناص
❤❤❤
للكاتبه زهرة اللوتس الجزار
❤❤❤❤
اشوفكم بخير
❤❤❤❤
باي
❤❤❤❤
تعليقات
إرسال تعليق
اترك لنا تعليقًا ينم عن رأيك بالمحتوى