القائمة الرئيسية

الصفحات

روايات مقترحة




: البارت 4

القناص 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤

الصبح 

كانت داليا بتفطر لوحدها 

... داده بابي فين مانزلش يفطر ليه 

الداده... امجد بيه مجاش من انبارح يابنتي 

داليا... ايه ورنت عليه 

امجد... بنوم... حبيبتي صباح الخير 

داليا... بابي انت فين من انبارح 

امجد... كان عندي شغل واتطريت ابات فطرتي ولا لسا 

داليا... بفطر 

امجد... بلهنا يا حبيتي اشوفك في الشركه 

داليا... اوكي وقفلت 

وكملت فطرها 

❤❤❤❤❤❤عند تشيس كان راح الشركه وامر رجالتو تقلب الدنيا عل القناص دا وتجيبه ليه 

الرجاله مشيو وهما مشين دخلت داليا 

داليا بستغراب... جماعهم كلهم ليا في حاجه 

تشيس... متشغليش بالك المهم جهزي نفسك عشان الحفله بليل هعدي عليكي 

داليا... اوكي انا هروح عل مكتبي عاوز حاجه 

تشيس... سلامتك 

داليا راحت مكتبها وهيا هتم*وت وتعرف اي ال في دماغ تشيس 

عند تشيس... جالو تلفون رد عليه ووقف بفزع واخد حاجتو وخرج من الشركه كلها 

❤❤❤❤❤

عند الزعيم كان مصدوم 😳

معقوله بنتي هيا ال بتساعد القناص 

حسن... ايوه ياباشا احنا انبارح رقبنها... ودا ال طلع انها متفقه مع القناص بس ليه معرفش 

امجد... يبقي داليا عارفه مين هو القناص 

دخل تشيس... في ايه ليه طلبت مني اجاي بسرعه 

امجد... القناص انت عارف مين ال ورا 

تشيس... مين 

امجد... داليا 

تشيس بصدمه... ايه طيب هيا هتستفاد ايه 

امجد... معرفش بس لو داليا عرفت السر مش هتر*حم حد واولهم احنا 

حسن.... طيب هنعمل ايه في الامانه ال عندنا 

امجد... تشيس خد حسن وخبوه الامانه دي كويس اوي 

تشيس... امانه ايه 

امجد... بنت والبنت دي كانت بنت امهر القناصين بس هو دلوقتي ما*ت 

تشيس بستغراب... ادام ما*ت مخبيها ليه 

امجد... كل حاجه باوانها المهم نفذوا الامر 

تشيس... طيب هنخبيها فين 

امجد... خبيها في بيتك القناص مايعرفهوش 

اتصرف ياتشيس المهم انها تختفي عن الانظار 

حسن... طيب مانمو*تها احسن 

امجد... ياغبي لو ما*تت الصندوق مش هيفتح 

تشيس... صندوق ايه دا 

امجد... قولتلك هتعرف كل حاجه باوانها بس المهم البنت مايحصلش ليها حاجه 

تشيس... تمام وراح هو وحسن 

❤❤❤❤❤

راحو المكان ال فيه البنت 

كانت نايمه عل سرير 

وباين عليها التعب 

تشيس كان مفكرها بنت صغيره بس اتفاج لما لقها بنت كبيره 

تشيس... هيا دي الامانه 

حسن... اه شيلسي 

تشيس... طيب هيا عامله كدا ليه 

حسن... مدينها مهدا عشان لما بتفوق بتقعد تصوت 

تشيس... اممم طيب جهز انت العربيه 

وانا هجبها واجاي وراك 

حسن... تمام وراح يجهز العربيه وتشيس شال شيلسي ونزل وراه وراحو عل بيتو 

تشيس طلع بيها عل الاوضه وحطها وقفل الباب ونزل 

لقه داليا بترن عليه... 

تشيس... اتكلم بهدوء... هاي داليا 

داليا... انت فين 

تشيس... في البيت 

داليا... تعبان في حاجه 

تشيس... لا بس جات عشان اجهز نفسي للحفله بتاع اكمل 

داليا... بشك... تمام 

تشيس قفل معاها وطلع عند شيلسي تاني دخل وقفل الباب ورا 

قعد جانبها عل السرير وهيا كانت نايمه 

تشيس اخد تنهيده... وحشتيني اووي ياشيلسي 

هدفعهم التمن غالي اوي 

❤❤❤❤

داليا راحت لتشيس البيت لانها كانت شاكه فيه انه بيخطط لحاجه 

دخلت وطلعت لانها معاها مفتاح بيتو 

كانت رايحه اوضته بس سمعت صوته 

قربت من الاوضه وفتحت براحه لقتو بيبو*س شيلسي 

داليا كانت عامله ليه اكل الاكل وقع من ايديها 

تشيس بعد عن شيلسي وبص عل ال وقع بس لقها واقفه ومصدومه من ال شافتو 

تشيس قام براحها... وبصدمه... داليا 

داليا بدموع وصدمه وووويتبع 

❤❤❤❤❤

روايه القناص 

❤❤❤❤

للكاتبه زهرة اللوتس الجزار 

❤❤❤❤❤

اشوفكم بخير 

❤❤❤❤

باي 

❤❤❤

: البارت 5

القناص 

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 

❤❤❤❤❤

داليا جريت عل بره وكانت بتعيط ورايحه تفتح الباب 

تشيس جري وراها ومسكها وقفل الباب 

داليا بعصبيه وقفلت تضرب فيه... بدموع... ياخا*ين يا كدا*ب ابعد عني ابعد 

تشيس كتفها وزن*قها في ... وبس*ها كانت بتزقه وبتحاول تفلت منه بس هو كان اقوي لحد مااستسلمت خالص 

تشيس بعد عنها وسند عل جبنها... تشيس بنهجان... مش تفهمي الاول 

داليا وهيا مغمضه عيونه... وبتنهج... افهم ايه انك كنت معاها مع واحده غيري 

تشيس... داليا انتي مراتي وانتي عارفه هيا بنسبالي ايه ليه كدا بقا 

داليا بغيره... انت بتاعي ياتشيس انا بغير عليك من هدومك مش هغير عليك من اختك 

تشيس... بحب وابتسمه... وانا بحبك ❤اوي يا اميرتي 

داليا بحب... وانا بعشقك 

تشيس مقدرش يستحمل وشالها ودخل بيها اوضته وبعدين 

❤❤❤❤❤

حسن... الامانه بقت في امان 

امجد... برافو عليكم 

حسن... بس هنعمل ايه في الانسه داليا 

امجد... محدش يقرب منها بس رقبوها وانا هتصرف معاها بتطريقتي 

حسن... امرك ياباشا 

ومشي حسن وهو بيبتسم بخبث 

❤❤❤❤❤

عند اكمل كان بيهجز كل حاجه للحفله عل اكمل وجه 

جه عندو شخص مجهول 

... كلو تمام يا اكمل بيه امجد خلاص انتهي 

اكمل بشر... روح انت واي حاجه اتصرف 

المجهول... طيب هنبدا امتي 

اكمل... لما القناص يدينا الامر هنبدا 

المجهول... الامانه بقت في ايد صحابه دلوقتي 

اكمل بضحك... هو مايعرفش إن ال بيثق فيهم اكتر ناس هما نفسهم ال بيد*مروا 

المجهول... طيب وداليا 

اكمل... داليا وتشيس بره اللعبه خالص 

وبعدين داليا ميقدرش حد يقرب منها لانها بنتو وشيلسي مكنش هيعرف يفتح الصندوق من غيرها 

وهو ميعرفش ان الصندوق دلوقتي مع القناص ههههه 

روح انت وابقي بلغني 

مشي المجهول 

واكمل فضل يضحك ههههههه 

قربت النهايه 

❤❤❤❤❤

عند تشيس 

كانت داليا نايمه جانبه... تشيس 

تشيس... امم 

داليا... انا خايفه 

تشيس... من ايه 

داليا... لما بابي يعرف اننا متجوزين هيعمل ايه 

تشيس... بحنيه... حبيبتي محدش يقدر يقرب منك او من ال في بطنك دا انا اروح فيه في دا*هيه 

داليا بحب... بعد الشر عليك ياحبيبي 

وكملت بكر*ه.... ماكنتش اعرف انه هيكون كدا 

تشيس... خلاص قربت النهايه بس انا عاوزك تسافري انتي وشيلسي مش عاوز يوصل ليكم لما تنكشف الحقيقه 

داليا بخوف... مش هسيبك 

تشيس بس*ها من خدها... محدش يقدر عليا انتي بس لما توصلي بلغني ومتخفيش اكمل معايا 

داليا... هنمشي امتي 

تشيس.. بعد الحفله اكمل هياخدكم ويمشي 

داليا.. اوكي خلي بالك من نفسك 

وارجع لينا وحضنتو 

❤❤❤❤❤❤

عند شيلسي فاقت 

لقت تشيس وداليا قاعدين حوليها 

تشيس بحب وشوق... شيلسي وحضنها 

شيلسي بدموع ومسكت فيه اوي.. تشيس انت لسا عايش انا فكرتك م*ت مع بابا وماما 

تشيس بدموع... لا ومش هم*وت غير لما ارجع حقهم 

اكمل... شيلسي 

شيلسي حضنه اكمل بحب 

شيلسي... بعدتت عنه بخجل ولمحتها وقفه 

شيلسي... انا شوفتك قبل كدا 

داليا بدموع وفرحه... ااه 

تشيس بحب... دي داليا 

شيلسي صرخت بفرحه... ااه داليا 

داليا جريت عليها وحضنتها 

جه عليهم صوت 

شخص بشر... وانا مليش في الحب جانب 

الكل بصدمه 

داليا بصدمه... بابي وووويتبع 

❤❤❤❤❤

القناص 

❤❤❤❤

للكاتبه زهرة اللوتس الجزار 

❤❤❤❤❤

اشوفكم بخير 

❤❤❤❤

باي 

❤❤❤❤

بحب كتابة الروايات

تعليقات